Ogólne warunki handlowe
Ogólne warunki handlowe
Niniejsze ogólne warunki handlowe ( „ Warunki ” ) regulują zarządzanie i obowiązki Państwa jako kupującego i Nas jako sprzedawcy w ramach stosunków umownych zawieranych za pośrednictwem sklepu internetowego na stronie internetowej www.mjartan.pl .
Wszelkie informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych zawarte są w zasadach przetwarzania danych osobowych , które znajdziesz tutaj https://mjartan.pl/conditions-of-personal- data - protection / .
Jak zapewne wiecie , porozumiewamy się przede wszystkim na odległość . Zatem dotyczy to również naszej Umowy , jeśli korzystamy ze środków porozumiewania się na odległość , które pozwalają nam na osiągnięcie porozumienia bez naszej aktualnej fizycznej obecności .
Jeżeli jakakolwiek część Warunków jest sprzeczna z tym , co wspólnie uzgodniliśmy podczas procesu zakupu w naszym sklepie internetowym , niniejsza konkretna umowa będzie miała pierwszeństwo przed niniejszymi Warunkami .
- Niektóre definicje
- Cena jest kwotą finansową , jaką zapłacisz za Towar ;
- Ceną za transport jest kwota finansowa , jaką zapłacisz za dostawę Towaru , obejmująca cenę za jego opakowanie ;
- Cena całkowita obejmuje Cenę i Cenę Wysyłki ;
- VAT jest podatkiem od wartości dodanej w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa ;
- Sklep internetowy to sklep internetowy prowadzony przez nas pod adresem Stredná 370/10 , 97101 Prievidza , w którym będzie odbywać się zakup Towarów ;
- Faktura jest dokumentem podatkowym wystawionym zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług na kwotę łączną ;
- Jesteśmy firmą DJPM s.r.o. zarejestrowaną w Rejestrze Handlowym Sądu Rejonowego w Trenczynie , dział : S.r.o., nr akt: 41397 / R , z siedzibą pod adresem Stredná 370/10 , 971 01 Prievidza, I Č O: 53 56 25 34, DI Č : 2121426318 e -mail djpmsro@gmail.com , numer telefonu +421 903 978 567 , zgodnie z przepisami prawa wskazany jako sprzedawca ;
- Zamówienie stanowi Twoją nieodwołalną ofertę zawarcia z nami Umowy zakupu Towaru ;
- Towarem jest wszystko , co można kupić w E - sklepie ;
- Konto użytkownika to konto założone na podstawie wprowadzonych przez Państwa danych , które umożliwia przechowywanie wprowadzonych danych oraz przechowywanie historii zamówionego Towaru i zawartej umowy ;
- Jesteś osobą dokonującą zakupów w naszym sklepie internetowym , wyznaczoną przez przepisy prawa jako kupujący ;
- Umowa jest umową sprzedaży zawieraną na podstawie prawidłowo wypełnionego Zamówienia przesłanego za pośrednictwem Sklepu internetowego i zostaje zawarta w chwili otrzymania od Nas potwierdzenia Zamówienia .
- Postanowienia ogólne I LEKCJE
- Zakup towaru możliwy jest wyłącznie poprzez stronę www.mjartan.pl .
- Kupując Towar, Twoim obowiązkiem jest podanie nam wszystkich informacji w sposób prawidłowy i zgodny z prawdą . Dlatego też uznamy , że informacje , które nam przekazałeś przy zamawianiu Towaru , są prawidłowe i prawdziwe .
- Zawarcie umowy
- Informacje o zakupionym Towarze ( w E -sklepie zaznacz interesujący Cię Towar przyciskiem „ Dodaj do koszyka ” ) ;
- Informacje o Cenie, cenie za przesyłkę, podatku VAT, sposobie zapłaty Ceny Całkowitej i wymaganym sposobie dostawy Towaru; informacje te zostaną wprowadzone podczas tworzenia wersji roboczej Zamówienia w środowisku użytkownika Sklepu Internetowego , a informacje o Cenie , cenie wysyłki , podatku VAT i cenie całkowitej zostaną wyszczególnione automatycznie na podstawie wybranego przez Ciebie Towaru Ty i sposób ich dostarczenia ;
- Twoje dane identyfikacyjne wykorzystywane w celu umożliwienia nam dostarczenia Towaru , w szczególności w zakresie imienia , nazwiska , adresu dostawy , numeru telefonu i adresu e - mail ;
- W przypadku Umowy, na podstawie której będziemy dostarczać Ci Towar regularnie i wielokrotnie , także informacja o tym, jak długo będziemy dostarczać Ci Towar .
- Istnieje możliwość zawarcia z nami umowy wyłącznie w języku słowackim.
- Umowa zawierana jest na odległość za pośrednictwem Sklepu , a Ty ponosisz koszty korzystania ze środka porozumiewania się na odległość . Koszty te jednak w niczym nie odbiegają od podstawowej stawki , jaką płacisz za korzystanie z tych zasobów ( czyli w szczególności za dostęp do Internetu ) , niczym więcej. W związku z tym nie musisz się spodziewać , że pobrane przez nas koszty przekroczą kwotę cena całkowita . Składając Zamówienie wyrażasz zgodę na korzystanie z komunikacji na odległość
- Do zawarcia Umowy niezbędne jest utworzenie przez Państwa projektu Zamówienia w Sklepie Internetowym . V oferta ta musi zawierać następujące dane :
- Podczas tworzenia projektu Zamówienia możesz zmieniać i sprawdzać dane aż do momentu jego utworzenia . Po dokonaniu sprawdzenia poprzez naciśnięcie przycisku „ Zamawiam z obowiązkiem zapłaty ” utworzysz zamówienie . Przed naciśnięciem przycisku musisz jeszcze potwierdzić zrozumienie i zgodę na niniejszy Regulamin , w przeciwnym razie utworzenie Zamówienia nie będzie możliwe . Aby potwierdzić i wyrazić zgodę , użyj pola wyboru Po naciśnięciu przycisku „ Zamów p . obowiązek zapłaty ” wszystkie wypełnione informacje zostaną przesłane bezpośrednio do Nám .
- Potwierdzimy Twoje Zamówienie możliwie jak najszybciej po jego dostarczeniu do Nas wiadomością wysłaną na Twój adres e - mail podany w zamówieniu . Podsumowanie Zamówienia i niniejszego Regulaminu będzie zawarte w potwierdzeniu . Potwierdzenie Zamówienia z naszej strony skutkuje zawarciem Umowy pomiędzy Nami a Tobą . Warunki w brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia zamówienia stanowią integralną część Umowy .
- Może się również zdarzyć , że nie będziemy w stanie potwierdzić u Ciebie Zamówienia . Są to zwłaszcza sytuacje , gdy Produkt nie jest dostępny lub przypadki , gdy zamawiasz większą ilość Produktu , niż jest to możliwe z naszej strony . Zawsze z wyprzedzeniem poinformujemy Cię o maksymalnej liczbie sztuk Twojego Produktu w E -sklepie, więc nie powinno to być dla Ciebie zaskoczeniem . W przypadku , gdy z jakichkolwiek przyczyn nie będziemy mogli potwierdzić Zamówienia , skontaktujemy się z Państwem i prześlemy Państwu ofertę zawarcia Umowy w terminie w zmienionej formie w stosunku do Zamówienia. W takim wypadku do zawarcia umowy dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Państwa naszej oferty .
- W przypadku, gdy w E - sklepie lub na zewnątrz Zamówienia będzie zawarta oczywiście błędna Cena wynajmu w wyniku błędu technicznego nie jesteśmy zobowiązani dostarczyć Ci Towaru za tę Cenę nawet jeśli otrzymałeś potwierdzenie Zamówienia , a tym samym Umowa została zawarta . W takiej sytuacji skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie i prześlemy Ci ofertę zawarcia nowej Umowy w formie zmienionej w stosunku do Zamówienia . W takim wypadku nowa Umowa zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez Państwa naszej oferty . W przypadku braku potwierdzenia naszej oferty nawet w ciągu 3 dni od jej wysłania, jesteśmy uprawnieni do odstąpienia od zawartej Umowy . Za oczywisty błąd w Cenie uważa się np . sytuację , w której Cena nie odpowiada zwykłej cenie innych sprzedawców lub w przypadku błędu w dodatkowej liczbie .
- W przypadku zawarcia Umowy zaciągają Państwo zobowiązania zapłacić Całkowitą Cenę.
- Jeżeli posiadasz założone Konto Użytkownika , możesz za jego pośrednictwem złożyć Zamówienie . Również w w takim wypadku mają Państwo jednak obowiązek sprawdzenia poprawności , prawdziwości i kompletności wprowadzonych danych . Sposób tworzenia Zamówienia jest jednak taki sam , jak w przypadku Kupującego nieposiadającego konta Użytkownika , z tą różnicą , że zaletą jest to , że nie ma konieczności wielokrotnego podawania swoich danych identyfikacyjnych .
- W niektórych przypadkach umożliwiamy Państwu skorzystanie z rabatu przy zakupie Towaru . Aby otrzymać rabat konieczne jest wypełnienie danych o tym rabacie we wcześniej ustalonym polu w ramach zamówienia . Jeżeli to zrobisz , Towar zostanie Ci dostarczony ze zniżką .
- Konto użytkownika
- Na podstawie rejestracji w E - sklepie możesz uzyskać dostęp do swojego konta Użytkownika .
- Rejestrując konto Użytkownika , Twoim obowiązkiem jest prawidłowe i zgodne z prawdą wprowadzenie wszystkich wprowadzonych danych oraz ich aktualizacja w przypadku ich zmiany .
- Dostęp do konta Użytkownika zabezpieczony jest nazwą użytkownika i hasłem . Jeśli chodzi o dostęp do danych , Twoim obowiązkiem jest zachowanie poufności i nieudostępnianie tych danych nikomu .V w przypadku ich niewłaściwego użycia nie ponosimy za to żadnej odpowiedzialności .
- Konto użytkownika jest osobiste i dlatego nie masz uprawnień do umożliwienia korzystania z niego osobom trzecim .
- Możemy usunąć Twoje konto użytkownika , szczególnie jeśli nie będziesz z niego korzystać dłużej niż 1 rok lub jeśli naruszysz swoje obowiązki wynikające z Umowy .
- Konto użytkownika nie musi być dostępne w sposób ciągły , szczególnie w zakresie niezbędnej konserwacji sprzętu komputerowego i oprogramowania .
- Ceny i warunki płatności , zastrzeżenie praw własności
- Kartą przez Internet. W takim przypadku płatność następuje za pośrednictwem bramki płatniczej Shoptet .
- Gotówka przy odbiorze. W takim przypadku zapłata następuje przy odbiorze Towaru za wydaniem Towaru . V W przypadku płatności gotówką przy odbiorze, całkowita cena płatna jest przy odbiorze Towaru .
- Cena jest zawsze podana w sklepie internetowym , na górze zamówienia oraz w umowie. W przypadku rozbieżności pomiędzy Ceną wskazaną za Produkt w ramach Sklepu Internetowego a Ceną wskazaną w formularzu Zamówienia , obowiązywać będzie Cena podana w formularzu Zamówienia , która zawsze będzie tą samą ceną w Umowie . Cena za wysyłkę lub warunki bezpłatnej wysyłki są również wskazane w formularzu zamówienia .
- Cena łączna podana jest z podatkiem VAT i wszystkimi opłatami określonymi w przepisach szczególnych
- Zapłatę Ceny Całkowitej zażądamy od Ciebie po zawarciu Umowy i przed wydaniem Towaru . Cenę Całkowitą możesz zapłacić w następujący sposób :
- Faktura zostanie wystawiona w formie elektronicznej po uiszczeniu Ceny Całkowitej i przesłana na podany w Zamówieniu adres e - mail .
- Własność Towaru przechodzi na Kupującego dopiero po zapłaceniu Ceny Całkowitej i odbiorze Towaru . V W przypadku płatności przelewem na nasze konto wpływa cała zapłacona cena , w pozostałych przypadkach płatność następuje w momencie płatności .
- Dostawa towaru , przejście ryzyka przypadkowego uszkodzenia i przypadkowego pogorszenia się przedmiotu zakupu
- Dostawa za pośrednictwem firmy transportowej DPD - kurier pod wskazany przez Ciebie adres .
- Dostawa za pośrednictwem firmy transportowej Packet - do wybranego przez Ciebie punktu dostawy lub Z - BOX.
- Towar zostanie dostarczony do Ciebie wybraną przez Ciebie metodą , a możesz wybrać jedną z następujących opcji :
- Towar może być dostarczony wyłącznie na terenie Republiki Słowackiej .
- Jesteśmy zobowiązani dostarczyć Państwu towar najpóźniej bez zwłoki okres 30 dni od dnia zawarcia Umowy. W trakcie wykonywania Umowy mogą zaistnieć zdarzenia , które będą miały wpływ na warunki dostawy zamówionych przez Państwa Towarów . O O zmianie terminu dostawy i nowym przewidywanym terminie dostawy zamówionego Towaru poinformujemy Cię niezwłocznie e - mailem , przy czym przysługuje Ci prawo do odstąpienia od Umowy . W ramach naszego zawiadomienia o nowym terminie dostawy Towaru , kierujemy do Państwa prośbę o oświadczenie , czy nalegacie na dostawę zamówionego Towaru w nowym terminie nie . W przypadku odbioru osobistego w sklepie poinformujemy Cię e - mailem o możliwości odbioru Towaru .
- Odbierając Towar od przewoźnika , Twoim obowiązkiem jest sprawdzenie , czy opakowanie Towaru jest nienaruszone , a w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń , niezwłoczne zgłoszenie tego faktu przewoźnikowi i Nam . W przypadku stwierdzenia uszkodzeń opakowania świadczących o nieuprawnionym manipulacji i wejściu do przesyłki , odbiór Towaru od przewoźnika nie jest Twoim obowiązkiem .
- Masz obowiązek odebrać towar w ustalonym miejscu i czasie . W przypadku nieotrzymania dostarczonego Towaru zgodnie ze zdaniem poprzednim , poinformujemy Cię e-mailem o miejscu odbioru Towaru , podając termin jego odbioru lub Towar pod adresem na podstawie Twojego pisemnego wniosku przesłanego najpóźniej do godz . W ciągu 14 dni od dnia, w którym miałeś otrzymać Towar , dostarczymy go ponownie , a Ty zobowiążesz się do pokrycia nam wszelkich kosztów związanych z ponowna dostawa Towaru . W przypadku naruszenia przez Państwa obowiązku odbioru Towaru , za wyjątkiem przypadków z art . 6.4 niniejszych Warunków , nie skutkuje to naruszeniem naszego obowiązku dostarczenia Państwu Towaru . Jednocześnie brak odbioru Towaru nie stanowi odstąpienia od Umowy pomiędzy Nami a Tobą . Jeżeli nawet w dodatkowym terminie nie odbierzesz Towaru , mamy prawo odstąpić od Umowy z powodu rażącego naruszenia przez Ciebie Umowy . Jeżeli zdecydujemy się skorzystać z danego prawa , zrzeczenie się obowiązuje od dnia , w którym doręczymy Ci to zrzeczenie się . Odstąpienie od Umowy nie ma wpływu na roszczenie o naprawienie poniesionej szkody kwotę rzeczywistych kosztów na próbę dostawę Towaru lub kolejny rok w celu naprawienia ewentualnych szkód .
- Jeżeli Towar dostarczany jest wielokrotnie lub w inny sposób niż uzgodniono w Umowie , z Twojej winy , Twoim obowiązkiem jest zwrot kosztów . Wynika to z powtarzającej się dostawy . Informacje o płatności tych kosztów prześlemy na Twój adres e - mail podany w Umowie , płatne w terminie 14 dni od doręczenia wiadomości e - mail .
- Ryzyko uszkodzenia Towaru przechodzi na Ciebie z chwilą jego odbioru . W przypadku nieprzyjęcia towaru , za wyjątkiem przypadków przewidzianych w art . 6.4 niniejszych Warunków , ryzyko przypadkowego zniszczenia i przypadkowego pogorszenia się Towaru w chwili , gdy miałeś możliwość jego przejęcia , lecz od Po Twojej stronie nie było żadnych pobrań . Przejście na Ciebie ryzyka przypadkowego zniszczenia i przypadkowego pogorszenia Towaru oznacza , że od tego momentu ponosisz wszelkie konsekwencje związane z utratą , zniszczeniem , uszkodzeniem wraz z jakimkolwiek pogorszeniem Towaru .
- Prawa wynikające z odpowiedzialności za wady
- Zobowiązujemy się dostarczyć Państwu Towar w wymaganej jakości , ilości i bez wad .
- Za wady Towaru odpowiadamy z chwilą jego odbioru . W przypadku Towarów używanych nie odpowiadamy za wady powstałe na skutek ich użytkowania lub zużycia . W przypadku Towaru sprzedanego po niższej cenie nie odpowiadamy za wady , w związku z którymi wynegocjowano niższą cenę .
- Ogólny okres gwarancji wynosi 24 miesiące . Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą odebrania Towaru Twoja strona .
- W przypadku wymiany Towaru bieg terminu gwarancji rozpoczyna się na nowo od dnia otrzymania nowego Towaru od Twoja strona .
- Twoje uprawnienia z tytułu odpowiedzialności za wady Towaru , których dotyczy okres rękojmi , wygasają , jeżeli nie zgłosisz ich w okresie gwarancyjnym . Jeżeli jednak przysługuje Ci odpowiedzialność za wady towaru szybko psujące się , musisz zgłosić to najpóźniej następnego dnia po zakupie , pod rygorem wygaśnięcia Twojego prawa .
- ma właściwości, które z Tobą uzgodniliśmy , a jeśli nie zostały one wyraźnie uzgodnione , to te , które podaliśmy w opisie Produktu, lub które są możliwe ze względu na charakter . Oczekuj towaru ;
- nadaje się do celów , które wskazaliśmy lub do celów , które są zwyczajowe dla Towarów tego typu ;
- zgodność z jakością lub projektem uzgodnionej próbki, jeżeli jakość lub konstrukcja została ustalona na podstawie próbki ;
- jest w odpowiedniej ilości i wadze ;
- spełniać wymagania nałożone na niego przez szczególne przepisy prawa ;
- nie jest obciążona prawami osób trzecich .
- Jeśli towar zostanie dostarczony do Ciebie w uszkodzone lub uszkodzone opakowanie lub przesyłka jest ewidentnie zbyt lekka , prosimy o nieprzyjmowanie takiego towaru od firmy transportowej abyś mógł niezwłocznie powiadomić mnie o tym fakcie pod numerem telefonu +421 903 978 567 lub mailem na adres djpmsro@gmail.com . W przypadku wykrycia oczywistych wad ( np . uszkodzeń mechanicznych ) mają Państwo obowiązek bez zbędnej zwłoki zgłosić reklamację zgodnie z pkt . 7.4.1 . Nie wiem . Nie uwzględniamy późniejszych roszczeń z tytułu oczywistych wad Towaru , w tym wad wynikających z niekompletności Towaru .
- Masz obowiązek skorzystać z prawa odpowiedzialności za pozostałe wady ( wady ukryte ) zgodnie z pkt. 7.4.1 . poniżej bez zbędnej zwłoki po stwierdzeniu przez Państwa wady Produktu , najpóźniej przed upływem okresu gwarancji .
- Gwarancja dotyczy wyłącznie wad produkcyjnych Towaru oraz wad powstałych na skutek uszkodzeń mechanicznych . Prawo odpowiedzialności za wady nie może dotyczyć co najmniej wad powstałych na skutek zużycia , uszkodzeń mechanicznych , używania Towaru w nieodpowiednich warunkach oraz pod
- Nie przysługuje Ci prawo dochodzenia odpowiedzialności za wadę , jeżeli o wadzie wiedziałeś przed przejęciem Towaru , lub ostrzegaliśmy Cię o tym lub otrzymałeś z tego powodu odpowiednią obniżkę ceny towaru .
- W przypadku gdy Produkt ma wadę , to jest w szczególności jeżeli spełniona jest jedna z przesłanek z art . 7.2, możesz powiadomić Nas o wprowadzeniu i skorzystać z przysługujących Ci praw z tytułu odpowiedzialności za wady ( tj. reklamować Towar ) wysyłając wiadomość e-mail lub listownie na Nasze adresy podane w ich danych identyfikacyjnych lub osobiście w Naszym biurze . W przypadku reklamacji można również skorzystać z udostępnionego przez nas wzoru formularza , który stanowi załącznik nr . 1 Warunki.
- W zgłoszeniu , w którym składasz reklamację , prosimy o zamieszczenie przede wszystkim opisu wady Produktu oraz Twoje dane identyfikacyjne , w tym adres e - mail , na który jesteś zainteresowany otrzymaniem wyjaśnień dotyczących sposobu załatwienia reklamacji , a także wskaż, w którym roku odpowiedzialność za wady określona w pkt . 7.5.4 . i 7.5.8 ., składasz wniosek .
- Składając reklamację prosimy o przedłożenie dokumentu m.in zakupu Towaru (faktura ) w celu udowodnienia jego zakupu u nas , pod rygorem nie jesteśmy zobowiązani uwzględnić Twoją reklamację .
- Za dzień wszczęcia postępowania reklamacyjnego uważa się dzień dostarczenia wadliwego Towaru wraz z odpowiednie dokumenty ( zgodnie z pkt. 7.4.3 ) . W przypadku , gdy Twoje zgłoszenie , za pomocą którego składasz wniosek o reklamację , jest niekompletne ( przynajmniej czytelne , niejasne , niezrozumiałe , nie zawiera wymaganych dokumentów itp . ) , w formie pisemnej , w szczególności e -mailem , prosimy Cię w celu uzupełnienia złożonej reklamacji . W takim przypadku postępowanie reklamacyjne rozpoczyna się w dniu doręczenia Państwu wypełnionego zgłoszenia .
- Jeżeli nie uzupełnisz zgłoszonej reklamacji zgodnie z pkt. 7.4.4 . niniejszego artykułu bez zbędnej zwłoki , najpóźniej w terminie 10 dni od dnia doręczenia Naszego zaproszenia zgodnie z pkt . 7.4.4 . tego artykułu , uznamy Twoje zgłoszenie za bezpodstawne
- Na podstawie Twojej decyzji , która zgodnie z § 622 i § 623 ustawy nr 40/1964 Dz . Prawo cywilne pl stosuje się brzmienie przepisów późniejszych ( zwanego dalej „ prawem cywilnym ” ) ( określonych w pkt. 7.5.4. i z 7.5.8 . ) , sposób reklamacji sprzętu należy ustalić niezwłocznie , w skomplikowanych przypadkach nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia dzień złożenia skargi . V w wyjątkowych przypadkach , przynajmniej jeżeli wymagana jest kompleksowa ocena stanu technicznego Towaru , nie później niż w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji .
- Po ustaleniu sposobu rozpatrzenia reklamacji , reklamację rozpatrzymy niezwłocznie , w uzasadnionych przypadkach możemy rozpatrzyć reklamację również w późniejszym terminie ; rozpatrzenie reklamacji nie może jednak trwać dłużej niż 30 dni od dnia złożenia reklamacji . Po upływie terminu do rozpatrzenia reklamacji mają Państwo prawo odstąpić od Umowy lub mają Państwo prawo wymienić Towar na nowy , o ile jest to możliwe .
- Jesteśmy zobowiązani do wystawienia Ci pisemnego dokumentu o rozpatrzeniu reklamacji , nie później niż w terminie 30 dni od dnia złożenia reklamacji , a o jej rozpatrzeniu poinformujemy Cię drogą e - mailową . W przypadku uwzględnienia reklamacji wyślemy Ci naprawiony Produkt lub wymienimy Produkt na nowy lub zwrócimy Ci cenę Produktu , chyba że uzgodniliśmy inaczej.
- Jeżeli jest to wada , którą możemy usunąć , mają Państwo prawo do bezpłatnego , terminowego i prawidłowego usunięcia wady . Wada Towaru zostanie przez nas usunięta bez zbędnej zwłoki .
- Zamiast usunięcia wady można żądać wymiany Produktu , a jeżeli wada dotyczy tylko części Produktu , wymiany tej części , a to w w przypadkach , gdy jednocześnie nie powstają koszty nieproporcjonalne w stosunku do ceny Towaru lub wagi wady .
- Zamiast usunięcia wady Produktu zawsze możemy wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad , jeżeli nie spowoduje to dla Państwa poważnych niedogodności .
- Jeżeli jest to wada Produktu dająca się usunąć i uniemożliwiająca prawidłowe używanie Produktu jako produktu pozbawionego wady , przysługuje Ci prawo wymiany Produktu albo prawo odstąpienia od Umowy . Te same prawa przysługują Ci , jeśli są to wady usuwalne , natomiast nie możesz tego zrobić ze względu na ponowne pojawienie się wady po naprawie lub przy większej liczbie itp . Używaj produktu prawidłowo .
- Jeżeli są to inne wady nieusuwalne , masz prawo do rozsądnej zniżki od ceny Produktu .
- Reklamację rozpatrzymy poprzez wydanie naprawionego Towaru , wymianę Towaru , zwrot Ceny Towaru , zapłatę odpowiedniego rabatu od Ceny Towaru, pisemne zaproszenie do przejęcia świadczenia (Towaru) lub umotywowane odrzucenie reklamacji .
- Przepis wprowadzający do odpowiedzialność za wady
- Gwarantujemy , że w okresie przejścia ryzyka przypadkowego zniszczenia lub przypadkowego pogorszenia Towaru zgodnie z art . 6.7 Warunkiem jest, aby Towar był wolny od wad , w szczególności jeżeli :
- Warunki korzystania z prawa do odpowiedzialności za wady ( reklamacja )
- Realizacja prawa od odpowiedzialności za szkodę ( reklamacja )
- Sprzęt reklamowy
- z prawa z tytułu odpowiedzialności za wady i reklamacji produktu stosuje się przepisy § 619 i Następny Kodeks cywilny , ustawa nr 250/2007 Zb ochrona konsumentów aa o zmienić nowelizacja ustawy Słowackiej Rady Narodowej nr . 372/1990 Zb. o przestępstwach ze zmianami wprowadzonymi przepisami późniejszymi ( zwaną dalej „ ustawą ochrony konsumentów ” ) oraz ustawy nr 102/2014 Zb. w sprawie ochrony konsumentów przy sprzedaży towarów lub świadczeniu usług na podstawie umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa sprzedawcy oraz o zmianie niektórych przepisów v w brzmieniu późniejszych przepisów ( zwanej dalej „ Ustawą ochrona konsumentów i sprzedaż na odległość ” ) .
- Jeżeli złożysz reklamację dotyczącą Towaru :
- w ciągu pierwszych 12 miesięcy od zakupu Produktu możemy odrzucić Twoją reklamację jedynie na podstawie profesjonalnej oceny ; niezależnie od wyniku oceny zawodowej , nie będziemy od Państwa wymagać poniesienia kosztów oceny zawodowej ani innych kosztów związanych z oceną zawodową m . Kopię profesjonalnej oceny będącej podstawą odrzucenia reklamacji przekażemy Państwu nie później niż w terminie 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji ;
- po upływie 12 miesięcy od zakupu i w związku z tym odrzuciliśmy tę reklamację , w dokumencie rozpatrzenia reklamacji wskażemy, do kogo możesz wysłać Produkt w celu fachowej oceny . W przypadku przesłania Towaru do ekspertyzy wyznaczonej osobie , koszty ekspertyzy , a także wszelkie inne koszty z tym związane , poniesione w tym celu , ponosimy my niezależnie od wyniku ekspertyzy . Jeżeli w drodze ekspertyzy wykażesz naszą odpowiedzialność za wadę Towaru , możesz zgłosić reklamację ponownie ; w trakcie wykonywania ekspertyzy okres gwarancji nie wygasa . Jesteśmy zobowiązani zwrócić Państwu w terminie 14 dni od dnia i ponownego złożenia reklamacji wszystkie koszty poniesione w związku z ekspertyzą oraz wszelkie poniesione wydatki na opłaty z tym związane . Ponownie złożona reklamacja nie może zostać odrzucona .
- Jeśli jesteś przedsiębiorcą , Twoim obowiązkiem jest zgłosić i wskazać wadę bez zbędnej zwłoki od momentu jej wykrycia , najpóźniej jednak w ciągu 3 dni od dnia przejęcia Towaru .
- Jeżeli jesteś konsumentem , masz prawo dochodzić odpowiedzialności za wady powstałe w towarze konsumpcyjnym w terminie 24 miesięcy od jego otrzymania .
- W ten sposób właściwie nauczyliśmy Cię o Tobie prawa , które wynikają z § 622 a z § 623 ustawy nr 40/1964 Zb. Kodeks cywilny . Zawierając Umowę potwierdzasz , że zapoznałeś się z warunkami reklamacji Produktu .
- Odstąpienie od umowy
- towarów , których cena zależy od ruchu cen na rynku finansowym , na który nie mamy wpływu do którego może się udać w okresie do odstąpienia od Umowy ;
- sprzedaż napojów alkoholowych , których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy, przy czym ich dostawa może być zrealizowana najwcześniej po upływie 30 dni , a ich cena uzależniona jest od ruchów cen na rynku , które my nie może mieć wpływu ;
- sprzedaż Towarów , które zostały wykonane według Twoich specjalnych wymagań , zostały wykonane na zamówienie dla Ciebie lub Towarów przeznaczonych specjalnie dla jednego konsumenta ;
- sprzedaż Towarów ulegających szybkiemu zepsuciu lub zepsuciu oraz Towarów , które po dostawie nie zostały oddzielnie zmieszane z innymi ;
- sprzedaż towaru zamkniętego w opakowaniu ochronnym , który nie nadaje się do zwrotu ze względów ochrony zdrowia lub ze względów higienicznych , których opakowanie ochronne zostało uszkodzone po dostawie ;
- sprzedaż nagrań dźwiękowych , nagrań wideo , nagrań audiowizualnych lub oprogramowania komputerowego sprzedawanych w opakowaniach ochronnych , jeżeli doszło do naruszenia opakowania wodnego ;
- czasopism, z wyjątkiem sprzedaży na podstawie umowy o prenumeratę oraz sprzedaży książek niedostarczanych w opakowaniach ochronnych ;
- dostarczanie treści elektronicznych , jeżeli nie zostało ono dostarczone na nośniku fizycznym lub zostało dostarczone za Twoją uprzednią wyraźną zgodą przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i We are Your może oznaczać , że nie przysługuje Ci prawo odstąpienia od Umowy .
- Odstąpić od Umowy , to znaczy zakończyć stosunek umowny pomiędzy nami a Tobą od jego początku , z dowolnej przyczyny i w sposób określony w tym artykule lub w innych postanowieniach Warunków , w których możliwość odstąpienia od umowy jest wyraźnie określone .
- Jeżeli jesteś konsumentem , tj . osobą dokonującą zakupu Towaru poza zakresem prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej , stosujesz się do postanowień § 7 Ustawy o ochrona konsumentów i sprzedaż na odległość prawo odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Towaru . W przypadku gdy zawarliśmy Umowę, której przedmiotem jest kilka rodzajów Towaru lub dostawa kilku części Towaru , termin ten rozpoczyna się od dnia dostarczenia ostatniej części Towaru , a w przypadku gdy zawarliśmy Umowę, na podstawie której będziemy dostarczać Ci Towar regularnie i wielokrotnie , począwszy od dnia dostarczenia pierwszej dostawy . Możesz odstąpić od Umowy w dowolnym momencie w dowolny możliwy sposób ( w szczególności wysyłając wiadomość e - mail lub listownie na Nasze adresy podane w naszych danych identyfikacyjnych ) . W celu odstąpienia od umowy możesz także skorzystać z udostępnionego przez nas przykładowego formularza , który stanowi załącznik nr . 2 Warunki.
- będąc konsumentem nie możesz odstąpić od Umowy w przypadkach , gdy przedmiotem Umowy jest :
- Termin do odstąpienia na podstawie art 8.2 Warunek uważa się za zachowany, jeśli w trakcie jego trwania wyślesz nam informację o odstąpieniu od Umowy .
- W przypadku odstąpienia od Umowy Cena zostanie Państwu zwrócona w terminie 14 dni od dnia , w którym odstąpienie od umowy stało się skuteczne , na rachunek , z którego została zaksięgowana lub na rachunek wybrany do odstąpienia od Umowy . Jednakże kwota ta nie zostanie zwrócona zanim zwrócisz nam Towar lub udowodnisz , że został on do nas odesłany . Prosimy o zwrócenie nam towaru w stanie czystym , jeśli to możliwe, łącznie z oryginalnym opakowaniem .
- W przypadku odstąpienia od Umowy na podstawie art . 8.2 Jesteś związany warunkami w terminie 14 dni od przekazania nam Towaru , wysłać lub przekazać Towar Nam lub osobie upoważnionej przez Nas do odbioru Towaru, przy czym Ty ponosisz koszty zwrotu Towaru do nas . Nie dotyczy to sytuacji, gdy wyrazimy zgodę na odbiór Towaru osobiście lub za pośrednictwem osoby przez nas upoważnionej. Termin jest zachowany, jeżeli towar został przekazany do transportu najpóźniej ostatni dzień terminu . Wręcz przeciwnie, masz prawo żądać od nas zwrotu ceny za transport , jednak tylko w wysokości odpowiadającej najtańszemu sposobowi dostarczenia Towaru, który zaoferowaliśmy w celu dostarczenia Towaru .
- Odpowiadasz za szkodę w przypadku, gdy Towar ulegnie uszkodzeniu w wyniku obchodzenia się z nim w sposób , który nie jest konieczny ze względu na jego charakter i cechy . W takim przypadku po zwróceniu towaru do nas wystawiamy fakturę za szkody spowodowane kodem , a zafakturowana kwota jest wymagalna w ciągu 14 dni .
- Jesteśmy uprawnieni do odstąpienia od Umowy z powodu wyczerpania zapasów , niedostępności Towaru lub jeżeli producent , importer lub dostawca Towaru zgodził się w Zgodnie z umową przerwał produkcję lub dokonał poważnych zmian , które uniemożliwiły nam wywiązanie się z zobowiązań wynikających z umowy lub z powodu siły wyższej lub jeżeli nawet przy dołożeniu wszelkich naszych wysiłków , jakich można od Nas słusznie wymagać , nie będziemy w stanie dostarczyć Państwu Towaru . okres określony w niniejszych Warunkach. V w takich przypadkach jesteśmy wobec Państwa zobowiązani o tym fakcie bez niepotrzebnej zwłoki zwrócić Ci całkowitą cenę zapłaconą za Towar , a to w terminie 14 dni od dnia zawiadomienia odstąpienie od Umowy . Zapłacisz Ci Całkowitą Cenę za Towar w taki sam sposób , w jaki zapłaciłeś Całkowitą Cenę , przy czym nie ma to wpływu na prawo do Zgadzasz się na inny sposób zwrotu płatności , jeśli tak w związku z s dlatego nie poniosą Państwo żadnych dodatkowych opłat
- Prawo odstąpienia od Umowy przysługuje nam także w w przypadku nie odebrania Towaru w terminie 5 dni roboczych od dnia , w którym byłeś zobowiązany do odbioru Towaru .
- Zgłaszanie inicjatyw a s t h n s
- Jako konsument masz prawo do składania reklamacji s ž nosť pí somne , a drogą e - mailową na adres: djpmsro@gmail.com .
- O ocenie inicjatywy lub skargi poinformujemy Cię mailem przesłanym na Twój adres e - mail .
- Organem nadzorczym jest Słowacka Inspekcja Handlowa ( SOI ) , Inspektorat SOI Regionu Trenczyńskiego , z siedzibą : tn@soi.sktel . NIE . 032/640 01 09 .
- Jeśli nie jesteś usatysfakcjonowany , poproś o kontrolę Możesz również złożyć swoją skargę lub skargę drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy dostępnej na stronie internetowej
- Alternatywne metody rozwiązywania sporów z konsumentami
- Masz prawo zwrócić się do nas z prośbą prawda , A e -mailem na adres : djpmsro@gmail.com, jeśli nie jesteś usatysfakcjonowany sposobem , w jaki rozpatrzyliśmy Twoją skargę lub jeśli uważasz , że naruszyliśmy Twoje prawo . Jeżeli odpowiemy negatywnie na Twoją prośbę lub nie odpowiemy na nią w terminie 30 dni od jej wysłania , masz prawo złożyć propozycję rozpoczęcia alternatywnego rozstrzygnięcia sporu z alternatywnym podmiotem rozstrzygającym spory ( zwany dalej : „ Przedmiot ” ) podlega ustawie nr . 391/2015 Zb. w sprawie alternatywnych sposobów rozwiązywania sporów konsumenckich oraz w sprawie zmiany i uzupełnienia niektórych przepisów prawa , zmienionych przepisami późniejszymi ( zwana dalej „ Ustawą o alternatywne metody rozstrzygania sporów ” ) .
- Osoby posiadające narządy a uprawnione osoby prawne zgodnie z § 3 ustawy o alternatywne rozstrzyganie sporów a ich lista jest publikowana na stronie internetowej Ministerstwa Gospodarki Republiki Słowackiej.
- Wniosek można złożyć w sposób określony w § 12 ustawy o alternatywne metody rozwiązywania sporów .
- Masz także prawo do wszczęcia pozasądowego rozstrzygania sporów on - line za pośrednictwem platformy ODR dostępnej odpowiednio na stronie .
- Postanowienia końcowe
- Wszelką korespondencję pisemną z Państwem będziemy dostarczać drogą elektroniczną . Nasz adres e - mail znajduje się w naszych danych identyfikacyjnych . Korespondencję będziemy dostarczać na Twój adres e - mail podany w Umowie , w Koncie Użytkownika lub za pośrednictwem którego kontaktowałeś się z nami ustnie .
- Zmiana umowy możliwa jest wyłącznie na podstawie naszego pisemnego porozumienia . Jesteśmy jednak uprawnieni do zmiany i uzupełnienia niniejszego Regulaminu, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na umowy już zawarte , a jedynie na Umowy , które zostaną zawarte po dacie wejścia w życie tej zmiany. Poinformujemy Cię o zmianie tylko wtedy , gdy utworzysz konto użytkownika ( abyś miał tę informację w przypadku zamówienia ważnych nowych towarów , zmiana jednak nie stanowi prawnego rozwiązania umowy , ponieważ nie zrobiliśmy tego ) zawarł umowę , która mogła zostać rozwiązana ) lub Ty na podstawie umowy jesteśmy zobowiązani regularnie i wielokrotnie dostarczać Towar . Informację o zmianie wyślemy na Twój adres e -mail co najmniej na 14 dni przed wejściem zmiany w życie . Jeżeli w terminie 14 dni od wysłania przez Państwa informacji o zmianie rozwiązania zawartej Umowy na regularne i powtarzające się dostawy Towaru , przy naszym udziale w Umowie obowiązywać będą nowe warunki i będą obowiązywać przy kolejnej dostawie Towaru . Towaru po dacie wejścia w życie zmiany. Okres wypowiedzenia w przypadku wypowiedzenia stałego wynosi 2 miesiące .
- W przypadku wystąpienia siły wyższej lub zdarzeń , których nie można przewidzieć ( klęska żywiołowa , pandemia , awarie operacyjne , awarie podwykonawców itp. ) , nie odpowiadamy za szkody powstałe w wyniku lub w związku z przypadkami siły wyższej zaistnienia zdarzeń wyższych lub nieprzewidzianych , a jeżeli stan ten będzie trwał dłużej niż 10 dni , zarówno my, jak i Spółka , możemy odstąpić od Umowy .
- Załącznik do Regulaminu stanowi wzór formularza reklamacyjnego oraz wzór formularza odstąpienia od Umowy .
- Umowa, w tym Regulamin , jest przez nas archiwizowana w formie elektronicznej , lecz nie jest dla Państwa dostępna . Zawsze jednak otrzymasz niniejszy Regulamin oraz potwierdzenia Zamówienia wraz z podsumowaniem Zamówienia pocztą elektroniczną , dzięki czemu zawsze będziesz mieć dostęp do Umowy nawet bez Naszej skuteczności . Zalecamy każdorazowe zapisanie potwierdzenia Zamówienia i Regulaminu .
- Nasza działalność nie podlega żadnym kodeksom postępowania zgodnie z § 3 ust . 13:00 n) Działaj dalej ochrona konsumentów i sprzedaż na odległość .
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania pod adresem sklepu internetowego .
Załącznik nr . 1 - Formularz reklamacyjny
- Tytuł, imię i nazwisko:
- Adres zamieszkania:
- Adres e-mail :
- Numer zamówienia i faktury :
- Data zamówienia :
- Data otrzymania towaru:
- Produkt będący przedmiotem reklamacji ( nazwa kod ) :
- Opis asortyment towarów :
- Jako klient sprzedawcy proszę o przedstawienie mojej reklamacji w następujący sposób :
- Chcę zwrócić pieniądze na rachunek bankowy ( IBAN )/ w inny sposób
Załącznik nr . 2 - Formularz odstąpienia od umowy
Tytuł, imię i nazwisko:
Adres:
Data otrzymania towaru:
Towar, który zwracam ( imię i nazwisko kod ) :
Sposób zwrotu otrzymanych środków :
Chcę zwrócić pieniądze na rachunek bankowy ( IBAN )/ w inny sposób
Formularz odstąpienia od umowy