Procedura reklamacyjna
Regulamin reklamy dla konsumentów
Niniejszy Regulamin Reklamacji Konsumenckich ( zwany dalej „ Regulaminem Reklamacji ” ) reguluje sposób i warunki reklamacji towaru z tytułu wad towaru zakupionego przez Konsumentów za pośrednictwem sklepu internetowego Mjartan :
DJPM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Adres : Stredná 370/10 , 971 01 Prievidza
- I Č O: 53 562 534
- Numer identyfikacyjny : 2121426318
- Rejestr działalności gospodarczej : Sąd Rejonowy Trenczyn , Wydział : Sro, Numer akt : 41397 / R
- Adres do dostawy : Stredná 370/10 , 971 01 Prievidza
- Telefon : +421 903 978 567
- E-mail: djpmsro@gmail.com (w przypadku reklamacji towarów i usług )
1. Za jakie wady produktu odpowiadam ?
1.1. Jako sprzedawca odpowiadamy za :
- towar ma właściwości , które ustaliliśmy , opisujemy lub których można się spodziewać na podstawie reklamy ;
- towar jest w odpowiedniej ilości , mierze lub wadze;
- towar jest zgodny z wymogami przepisów prawa ;
- towar nadaje się do określonego przez nas celu lub do jakiego jest zwykle używany ;
- towar odpowiada jakości uzgodnionej lub jakości określonej przepisami prawa ;
- towar nie ma wad prawnych .
1.2. Różnice w odcieniach kolorów w rzeczywistości i na wyświetlaczach elektronicznych nie mogą być uważane za wadę produktu . Jeżeli towar nie spełni Twoich oczekiwań , masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 30 dni od otrzymania towaru.
2. Jaki jest okres gwarancji ?
2.1. Okres gwarancji na towar nieużywany wynosi 24 miesiące 2.2. Jeżeli na towarze podana jest data minimalnej trwałości , okres gwarancji trwa do tego terminu . 2.3. W przypadku wymiany lub naprawy towaru okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres , w którym towar nie mógł być używany .
3. Jakie prawa przysługują Ci w przypadku wadliwego wykonania ?
3.1. Twoje uprawnienia z tytułu nienależytego wykonania określa Kodeks cywilny . 3.2. Masz prawo do :
- Uzupełnienie tego, czego brakuje
- Rabat od ceny zakupu
- Wymiana towaru lub wadliwej części
- Naprawa towaru
- Zwrot pieniędzy
4. Kiedy można skorzystać z prawa z tytułu nienależytego wykonania ?
4.1. Prawo do wadliwego wykonania nie przysługuje Państwu , jeżeli :
- wiedziałeś o wadzie;
- sam popełniłeś błąd ;
- okres gwarancji minął .
4.2. Ręka nie dotyczy :
- normalne zużycie towaru ;
- wady rzeczy używanej odpowiadające stopniowi zużycia;
- rzeczy sprzedane po niższej cenie z ustaloną wadą.
5. Jak postępować w przypadku reklamacji ?
5.1. Złóż reklamację natychmiast po wykryciu błędu . 5.2. Reklamacje przyjmujemy według własnego uznania . 5.3. Zalecana procedura reklamacyjna :
- Poinformuj nas wcześniej o reklamacji .
- Dostarczyliśmy reklamowany towar wraz z opisem wady i propozycją rozwiązania .
( Adres do wysyłania reklamacji: Predajňa MJARTAN, Riečna 28, 971 01 Prievidza, Slovenská republika ) - Przedstaw dowód zakupu towaru .
5.4. Momentem zgłoszenia reklamacji jest moment zgłoszenia nam wystąpienia wady .
5.5. Rozpatrzenie reklamacji rozpatrujemy w ciągu 3 dni roboczych . Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni .
5.6. Jeśli wybierzesz prawo , którego nie można przyznać , skontaktujemy się z Tobą .
5.7. W przypadku reklamacji wystawiamy pisemne potwierdzenie .
5.8. Zgłaszając reklamację masz prawo do zwrotu kosztów .
Załącznik :
Formularz odstąpienia od
umowy Formularz reklamacyjny
Regulamin Reklamowy obowiązuje i obowiązuje od dnia 11.10.2024 roku .