Procedura reklamacyjna

Regulamin reklamy dla konsumentów

Niniejszy Regulamin Reklamacji Konsumenckich ( zwany dalej Regulaminem Reklamacji ” ) reguluje sposób i warunki reklamacji towaru z tytułu wad towaru zakupionego przez Konsumentów za pośrednictwem sklepu internetowego Mjartan :​

DJPM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

  • Adres : Stredná 370/10 , 971 01 Prievidza
  • I Č O: 53 562 534
  • Numer identyfikacyjny : 2121426318
  • Rejestr działalności gospodarczej : Sąd Rejonowy Trenczyn , Wydział : Sro, Numer akt : 41397 / R
  • Adres do dostawy : Stredná 370/10 , 971 01 Prievidza
  • Telefon : +421 903 978 567
  • E-mail: djpmsro@gmail.com (w przypadku reklamacji towarów i usług )

 

1. Za jakie wady produktu odpowiadam ?

1.1. Jako sprzedawca odpowiadamy za :​​​​

  • towar ma właściwości , które ustaliliśmy , opisujemy lub których można się spodziewać na podstawie reklamy ;
  • towar jest w odpowiedniej ilości , mierze lub wadze;
  • towar jest zgodny z wymogami przepisów prawa ;
  • towar nadaje się do określonego przez nas celu lub do jakiego jest zwykle używany ;
  • towar odpowiada jakości uzgodnionej lub jakości określonej przepisami prawa ;
  • towar nie ma wad prawnych .

1.2. Różnice w odcieniach kolorów w rzeczywistości i na wyświetlaczach elektronicznych nie mogą być uważane za wadę produktu . Jeżeli towar nie spełni Twoich oczekiwań , masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 30 dni od otrzymania towaru.

 

2. Jaki jest okres gwarancji ?​

2.1. Okres gwarancji na towar nieużywany wynosi 24 miesiące​​ 2.2. Jeżeli na towarze podana jest data minimalnej trwałości , okres gwarancji trwa do tego terminu .​ 2.3. W przypadku wymiany lub naprawy towaru okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres , w którym towar nie mógł być używany .

 

3. Jakie prawa przysługują Ci w przypadku wadliwego wykonania ?

3.1. Twoje uprawnienia z tytułu nienależytego wykonania określa Kodeks cywilny .​​​ 3.2. Masz prawo do :​

  • Uzupełnienie tego, czego brakuje
  • Rabat od ceny zakupu​
  • Wymiana towaru lub wadliwej części
  • Naprawa towaru
  • Zwrot pieniędzy

 

4. Kiedy można skorzystać z prawa z tytułu nienależytego wykonania ?

4.1. Prawo do wadliwego wykonania nie przysługuje Państwu , jeżeli :

  • wiedziałeś o wadzie;
  • sam popełniłeś błąd ;
  • okres gwarancji minął .​​

4.2. Ręka nie dotyczy :​

  • normalne zużycie towaru ;​​​
  • wady rzeczy używanej odpowiadające stopniowi zużycia;
  • rzeczy sprzedane po niższej cenie z ustaloną wadą.

 

5. Jak postępować w przypadku reklamacji ?

5.1. Złóż reklamację natychmiast po wykryciu błędu . 5.2. Reklamacje przyjmujemy według własnego uznania .​ 5.3. Zalecana procedura reklamacyjna :​

  • Poinformuj nas wcześniej o reklamacji .
  • Dostarczyliśmy reklamowany towar wraz z opisem wady i propozycją rozwiązania .​​
    ( Adres do wysyłania reklamacji: Predajňa MJARTAN, Riečna 28, 971 01  Prievidza, Slovenská republika )
  • Przedstaw dowód zakupu towaru .​​

5.4. Momentem zgłoszenia reklamacji jest moment zgłoszenia nam wystąpienia wady .​​​

5.5. Rozpatrzenie reklamacji rozpatrujemy w ciągu 3 dni roboczych . Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni .

5.6. Jeśli wybierzesz prawo , którego nie można przyznać , skontaktujemy się z Tobą .​

5.7. W przypadku reklamacji wystawiamy pisemne potwierdzenie .​​​​

5.8. Zgłaszając reklamację masz prawo do zwrotu kosztów .​​​​​

 

Załącznik :

Formularz odstąpienia od
umowy Formularz reklamacyjny​​

 

Regulamin Reklamowy obowiązuje i obowiązuje od dnia 11.10.2024 roku .